دانلود نرم افزار SPB MobileShell v3.7.1
Top download for vivaz
دانلود بازی ، برنامه و تم مخصوص ويواز

ویندوز موبایل - یکی از برترین محصولات نرم افزاری Spb نرم افزار جالب Spb Mobile Shell میباشد . نرم افزاری جهت تغییر شکل گوشی های پاکت پی سی به شکل های مختلف . این نرم افزار دارای رابط گرافیکی بسیار مناسبی میباشد که آخرین نسخه آن که به تازگی منتشر شده است. قابليتهاي كليدي نرم افزار SPB Mobile Shell: - اضافه شدن Shortcut برنامه در صفحه‌ی Today جهت سهولت استفاده‌ی کاربران - دارای Icon های بزرگ و کاملاً شارپ ( فوق‌العاده ایده‌آل برای گوشی‌هایی که قابلیت Touch دارند و کسانی که کار با مداد برایشان سخت است ) - پشتیبانی و استفاده از تکنولوژی Touch FLO که این قابلیت منحصراً برای گوشی‌های آی‌فون ساخت کمپانی Appel هست، البته بعضی از گوشی‌های، مدل HTC هم این قابلیت بسیار جالب رو دارند. با استفاده از این قابلیت شما با کشیدن انگشت روی صفحه‌ی Pocket PC تون می‌تونید بین صفحات حرکت کنید آن هم به صورت کاملاً انیمیشن و روان، به طوری که فکر می‌کنید صفحات روی هم لیز می‌خورند.شما هم می‌توانید با SPB Mobile Shell هم در تمامی منوها، از این قابلیت استفاده کنید به صورتی که صفحات داخل این برنامه، هنگام کشیدن انگشت از طرفی به طرف دیگر، ورق می‌خورند. - جا دادن تقریباً تمامی برنامه‌ها و ابزارهای دمه دستی شما در Pocket PC تون، داخل یک صفحه - رجیستر کردن برنامه به سادگی و ...

این برنامه 15 روز بعد از نصب مسدود شده و برای ادامه استفاده نیاز به کد register دارد که شما بصورت زیر این کد ها را وارد کنید:

 8c5p-5cwk-dh8i

این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی ویواز شما و همچنین قابل نصب بر روی تمامی گوشی های دارای سیتم عامل سیمبین سری 60 ورژن 5 میباشد.

SPB MobileShell v3.7.1[vivazdownload.mahtarin.com] SPB Mobile Shell Lite

SPB MobileShell v3.7.1[vivazdownload.mahtarin.com]

برای دانلود کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

agha mobin
ساعت10:26---2 مهر 1393
mer30 az komaketon in regesteri ke dadid modate estefadash cheghadre?

ملیحه
ساعت20:16---9 مرداد 1393
سلام ببخشید یه سوال داشتم
واقعا وایبر برای ویواز هم هست؟؟همه میگن هست ولی من باورم نمیشه.اگه هست لطفا بذارید.
پاسخ: وایبر نسخه سيمبين داره ولی فقط روی گوشی های نوکيا جواب میده و با ويواز سازگاری ندارد


ملیحه
ساعت20:14---9 مرداد 1393
خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون.مشکل رفع شد و من این برنامه رو پاک کردم.واقعا ممنون از وبلاگتون که مثل بقیه وبلاگ ها سرکاری نیست.
پاسخ: خواهش میکنم دوست عزیز تشكر


ملیحه
ساعت1:25---8 مرداد 1393
سلام خسته نباشید.ببخشید من این برنامه رو روی ویوازم نصب کردم ولی بعدش پشیمون شدم و حالا میخوام این برنامه رو پاک کنم ولی هرچی سعی میکنم نمیشه.اگه امکانش هست راهنماییم کنید.درضمن من این برنامه رو از توی قسمت مدیریت فایل حذف کردم ولی توی منو بازهم نمایش داده میشه.
واقعا ممنون از سایتتون.
پاسخ: سلام دوست عزيز مرسی سلامت باشين ؛ وارد منو بشين و همون جا برنامه رو حذف کنید. اگه مشکلی بود بگين منو گوشيتون فارسیه یا انگلیسی تا بیشتر راهنمايیتون کنم

rayehe
ساعت0:35---23 ارديبهشت 1393
سلام چرا واسه دانلود میگه چنین فایلی موجود نیست؟
پاسخ: سلام دوست عزیز؛ به اطلاع میرسانیم متاسفانه سرور شماره 2 سایت پیکوفایل دچار مشکل فنی شده و اطلاعات موجود بر روی آن از بین رفته است. از اینرو کلیه فایلهای موجود بر روی این سرور در حال حاضر در دسترس نمیباشد. تیم فنی پیکوفایل در حال بازگرداندن نسخه پشتیبان بوده و امیدواریم بزودی مشکل موجود برطرف شود. به علت حجم زیاد فایلها ممکن است بازیابی اطلاعات چند روز به طول بیانجامد. صمیمانه از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم


سجاد
ساعت11:34---20 فروردين 1393
با سلام چرا برنامه هايي كه سيمبين هستن ميزنه تاييديه منقضي شده؟با تشكر
پاسخ: سلام؛ دوست عزيز تاييديه آنلاین رو خاموش کنید برای اين كار به شکل زیر عمل کنيد Menu منو Settings تنظیمات Application mgr مدیر برنامه Install settings تنظيمات نصب Online cartificate check برسی آنلاین تایيدیه Off خاموش


Arezoo jon
ساعت10:24---6 فروردين 1393
بله بارها حذف كردم و دوباره نصب كردم حتی دوباره دانلودش كردم ولی فايده نداشت
پاسخ: سعی کنيد وارد تنظیماتش بشين و اونجا اتصال access رو غیر فعال کنین ؛ متاسفانه در حال حاظر به برنامه دسترسی ندارم دقيق راهنمايیتون کنم؛ اگه مشكلتون حل نشد یاداوری کنين حتما بررسی ميكنم


Arezoo jon
ساعت20:54---1 فروردين 1393
سلام پيغام اينه

Spb mobile has acces rejected it network!
پاسخ: سلام؛ دوست عزيز شما تنظیمات اين برنامه رو تغيیر دادين كه به احتمال زیاد تنظیمات برور رسانی خودكار برنامه رو روشن کردين ؛ من الان به اين برنامه دسترسی ندارم و فعلا نمیتونم راهنمایيتون کنم؛ با حذف و نصب دوباره اين برنامه باز این پیغام میاد؟


Farhad
ساعت21:07---28 اسفند 1392
باسلام ؛وتشكر فراوان وبلاگتون يكی ازبرترين وبلاگهاست
پاسخ: سلام دوست عزيز مچكرم تشكر


Arezoo jon
ساعت17:54---27 اسفند 1392
سلام ممنون از برنامه های خوبتون

Spb mobilshel

برنامه كاربردي خيلی جالب و خوشكليه ولی من وقتي اونو نصبش ميكنم چند دقيقه يكبار يه اخطار ميده كه نميدونم چيه دومرتبه از اول loadingميشه به من بگين چکارش كنم آخه خيلی دوستش دارم ميخوام داشته باشمش
پاسخ: سلام دوست عزیز مرسی تشکر ؛ چه پیغامی ميده؟ لطفا پيغامو اينجا بنویسيد تا بتونم کمكتون كنم


mohammad
ساعت11:11---17 بهمن 1392

پاسخ: مرسی


hadi
ساعت14:18---28 آبان 1392
خیلیییییییییی ممنون از وبلاگتون
پاسخ: مرسی تشكر دوست عزیز


milad
ساعت21:12---23 مهر 1392
خیلی ممنون.
پاسخ: خواهش میكنم


faraz
ساعت12:52---27 شهريور 1392
دوباره ببخشین نگین فراز چقد خنگه حرف اول شبیه هشت فارسیه نمی دونم چی بزنم
پاسخ: خواهش ميكنم. نمیدونم حرف اول منظورتون كدومه اما تو این كد, عدد و حرف فارسی وجود نداره. کد خيلی واضحه 8c5p-5cwk-dh8i اگه باز متوجه نشدی با اين شماره 09357648996 تماس بگیر یا پیامک بده


faraz
ساعت11:24---27 شهريور 1392
شرمنده من نمی تونم حرف اولو بخونم میشه کمکم کنید
پاسخ: خواهش میكنم حرف اول کد ریجستر? 8c5p-5cwk-dh8i


Pani
ساعت13:28---21 شهريور 1392
سلام

"آی" آخرشو نزده بودم الان چک کردم درست شد

ممنون از زحماتتون
پاسخ: سلام دوست عزیز, خواهش میکنم


Pani
ساعت15:09---20 شهريور 1392
salam



mamnun baraye code register
پاسخ: سلام. خواهش میکنم مرسی
شرمنده نظر بعدی شما به اشتباه حذف شد
بله دوست عزیز این کد تست شده و درسته
8c5p-5cwk-dh8i


نسرین ومحمود
ساعت10:05---25 فروردين 1392
دستت درد نکنه بی نظیره وبلاگتپاسخ:خواهش دوست عزيز مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Behrouz Maarouf

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 983
بازدید کل : 120345
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 589
تعداد آنلاین : 1