دانلود نرم افزار maze lock android style file
Top download for vivaz
دانلود بازی ، برنامه و تم مخصوص ويواز

 این نرم افزار maze lock قفل صفحه ی بسیار زیبایی را به جای قفل صفحه ی پیشفرض گوشی شما جایگزین می کند . با وصل کردن نقطه های روی صفحه به وسیله ی خطوط به هم و ایجاد شکلی که قبلا برای نرم افزار تعیین کرده اید قفل صفحه باز خواهد شد . در تنظیمات این نرم افزار قادرید تا تصویر پس زمینه و یا رنگ خطوط بین نقطه ها را تعیین کنید . شما می توانید نسخه ی دوم این نرم افزار جالب قفل صفحه را از این سایت به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید .این نرم افزار قابل نصب و استفاده در گوشی ویواز شما و همچنین سایر گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری 60 ورزن 5 می باشد.

برای دانلود کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت15:29---13 مهر 1393
خدا امواتتو بیامرزه دمت گرم خیر از جونیت ببینی

eli
ساعت3:32---9 مهر 1393
سلام خسته نباشید از موقعی که نصبش کردم وقتی گوشیم قفل میشه هنگ میکنه دیگه نمیتونم صفحه روباز کنم

سعیده
ساعت12:38---28 تير 1393
سلام من این نرم افزارو نصب کردم ولی نمیدونم از کجا باید رمز رو عوض کنم به شکلی که دلم میخاد بشه نه حالت پیش فرضش
پاسخ: سلام دوست عزيز؛ برای تغيیر رمز options را زده و گزينه set unlock pattern را انتخاب كرده, رمز پیش فرض را بصورت تصویر وسطی ادامه مطلب وارد كنید, بعد رمز دلخواه را دوبار وارد كنید؛ رمز تغيير خواهد کرد


علی
ساعت13:50---2 فروردين 1393
سلام من این رو دانلود کردم ونصب کردم حالا الگو رو که گذاشتم یادم رفته چیکا کنم؟
پاسخ: سلام؛ باید باتری گوشيو خارج كنید تا گوشی خاموش بشه ؛ بعد گوشیو روشن و این برنامه رو حذف و دوباره نصب کنيد تا الگو به حالت پيش فرض برنامه برگرده, تنها راهش همينه


SARA
ساعت17:18---22 اسفند 1392
با سلام

من خیلی وقت دنبال یک نرم افزار واسه قفل و رمز گذاری میگشتم

ممنون خیلی خوب بود

این حالت 9تاییش هستش، آیا حالت 16 تاییش هم موجود هست؟
پاسخ: سلام دوست عزيز تشكر. خير متاسفانه فعلا در اختيار نداريم


مهنا
ساعت0:21---9 اسفند 1392
سلام

من یه سوال خیلی ضروری دارم!

وقتی بلوتوث دریافت میکنیم تو ویواز میره تو حافظه گوشی ؛ واسه همین نمیشه حجم بالا تو بلوتوث دریافت کرد ؛ چکار کنم بلوتوثم بره تو حافظه مموری؟
پاسخ: سلام دوست عزيز؛ به اين شكل حافظه مورد استفاده را تغيير بدید Menu → Messaging → Options → Settings → Other → Memory in use → E


فرشید
ساعت21:45---17 دی 1392
سلام مرسی از نرم افزار خیلی خوبتون

من دانلودش کردم ولی نصب نمیشه و کار نمیکنه

ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ: سلام دوست عزیز مرسی تشكر؛ اين برنامه تست شده اند و هیچ مشكلی ندارن ؛ موقعه نصب چه پیغامی ميده ?


رها
ساعت20:02---15 آبان 1392


رضا
ساعت18:22---29 مرداد 1392
داداش دمت گرم
پاسخ: مرسی دوست عزیز تشكر


elshan
ساعت22:19---12 مرداد 1392
ali boooooooooooooooooooooooooooooood
پاسخ: مرسی دوست عزیز


شهرزاد
ساعت14:19---12 مرداد 1392
سلام ممنون بابت زحمات شما اما من پس از نصب این نرم افزار نمی تونم به صورت پیش فرض از این قفل استفاده کنم و نمی تونم رمزش رو تغییر بدم. لفا راهنمایی کنید
پاسخ: سلام مرسی دوست عزيز. برای اینكه برنامه بصورت پیش فرض عمل كنه show start wizard را در حالت on قرار دهید اگه بعد از خواموش روشن کردن در حالت پیش فرض قرار نگرفت باید برنامه رو آپدیت کنید. اما برای تغيیر رمز options را زده و گزينه set unlock pattern را انتخاب كرده, رمز پیش فرض را بصورت تصویر وسطی ادامه مطلب وارد كنید, بعد رمز دلخواه را دوبار وارد كنید و رمز تغيير خواهد کرد.


سوسن
ساعت22:43---6 مرداد 1392
سلام

خسته نباشید

ممنونم از این نرم افزار خیلی ابتدا خوشحال شدم که این نرم افزار و منم میتونم رو ویوازم نصب کنم اما حالا به مشکل که نه به دردسر خوردم

نصبش که کردم از من اصلا کد نخواست اما حالا گوشیم و قفل کرد و باز نمیشه حتی اجازه نمیده که شانسم و امتحان کنم و هیچ عکس و العملی نشون نمیده وقتی دستم و میکشم رو دایره ها برای زدن کد

خواهشا کمکم کنید

با سپاس فراوان


پاسخ: سلام دوست عزیز مرسی. رمز اولیه اين نرم ابزار بصورت عكس وسطی که در ادامه مطلب درج شده میباشد و شما به اين شكل عمل کنید اگه قفل باز نشد احتمالا رمز را تغيیر داده ايد و در اینصورت باطری گوشيتونو خارج كرده و دوباره قرار دهید و روشن کنید و سپس نرم افزار را حذف و دوباره نصب کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Behrouz Maarouf

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 1047
بازدید کل : 120409
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 589
تعداد آنلاین : 1