دانلود نرم افزار Water Level
Top download for vivaz
دانلود بازی ، برنامه و تم مخصوص ويواز

نرم افزار Water Level ، برنامه جالب و کاربردی تراز است که با استفاده از آن میتوانید شیب سطوح مختلف را اندازه گیری نمایید. این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی ویواز شما و همچنین سایر گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبین سری60 ورژن 5 میباشد.

   

 

برای دانلود کلیک کنید

 


نظرات شما عزیزان:

یاسمین
ساعت20:18---10 مرداد 1393
وبلاگتون عالیه. تنها وبلاگیه که راحت برنامه هارو دانلود میکنم و راحت نصب میکنم خیلی خیلی ازتون ممنونم.
پاسخ: مرسی دوست عزيز تشكر


مهدیه
ساعت15:05---12 شهريور 1392
با عرض سلام و خسته نباشید

من اغلب نرم افزار هاتون رو دانلود کردم و تونستن نصب کنم رو گوشیم

واقعا ازتون تشکر میکنم من به خیلی سایت های دیگه سر زدم اما هیچ کدوم از نرم افزار ها برای گوشی ویواز جوابگو نبود تا اینکه پس از مدتها این وبلاگ رو پیدا کردم

واقعا نمرتون 100 بی قید و شرط
پاسخ: سلام دوست عزیز مرسی تشکر زنده باشين


فرزانه
ساعت6:27---8 تير 1392
عالیه وبلاگتون؛فقط برنامه های کاربردیشو بیشتر کنیدپاسخ:سلام دوست عزیز مرسی تشكر, بله چشم حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط Behrouz Maarouf

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 960
بازدید کل : 120322
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 589
تعداد آنلاین : 1